tisdag 16 september 2008

I Love Your Blog



Jag har blivit nominerad av Lilla Plupp, blev glad och faktiskt överraskad, eftersom jag själv tycker att jag inte varit så flitig här på sista tiden. Men det kanske är sånt som behövs för att man ska ge bloggningen lite mera tid.





Så nu ska jag själv välja 7 andra att nominera, vilket inte blir så svårt, jag skulle kuna göra listan längre till och med. Men här är några av dom bloggarna jag läser mest.
Och dom nominerade är...
FLASKMAMMAN, IDA SUPERGIRL, Florin, SannaSolsken, Majtjho, Kokalal, Rättvisa Barn





Ni som blir nominerade skall i er tur utse era sju favoritbloggar.1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.2. Länka till personen du fick nomineringen av3. Nominera 7 bloggar4. Länka till de bloggar du nominerat5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade.

4 kommentarer:

Thea sa...

Hej! Å vad glad och stolt jag blir! Tackar och niger! Det är miott dåliga samvete att jag inte har gjort någon nominering själv än... *skäms*

Anonym sa...

Hej! Tack så mycket=) Jätteroligt och jag blir väldigt glad! /Elisabeth, rättvisa barn

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blir när du skriver, dessutom var det roligt att läsa det du skrev! Jag har varit usel på att höra av mig, tycker verkligen att det är roligt att "snacka" med dig ju!! Tyvärr läser jag bara din och två bloggar till, känns inte så meningsfullt att nominera. Men din blogg är så fin!!
Vi mår bra, hur har ni det?? KRAM

Anonym sa...

Jag har ett mönster från en mönsterbok jag använt en del, sen har jag en del egna mönster. (Det är roligast att använda egna mönster och så finns det regler för hur man får använda andras mönster när man säljer saker.)