fredag 21 november 2008

Växa säng!

Har nu äntligen hittat en sådan växa säng som jag har velat haft länge. En gammal (antik), med höga gavlar, som är bred och bra så man får plats att ligga brevid och läsa sagor tex. kan även användas som extrasäng när man får besök. Den var brun betsad när jag köpte den, så nu ska den målas vit. Kommer att lägga upp före och efter kort, så fort jag får tillbaka min kamera som har varit på service alldeles för länge nu.


Har förresten ett kort som är från annonsen, se nedan...


Bilden är lånad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shiiit vad snygg säng.. Den där kommer hon ligga som en prinsessa i..
Sofia

De Går Bra Nu! sa...

Ja en riktig prinsess säng, ännu finare tror jag den blir i vitt, jag målar och målar, men nu måste jag sova...

Anonym sa...

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?

I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.

En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.

Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.

Välkommen!

Camilla sa...

Åh så fin! Det ska bli kul att se den vit. / Camilla

De Går Bra Nu! sa...

Camilla: Ja visst är den fin, trodde det skulle räcka att måla två gånger, men nu har jag målat tre och måste måla en gång till minst, men men det blir ju fin till slut =) Bilder kommer.