tisdag 7 december 2010

Kameleont!

Som sagt, den lediga dagen spenderades i Norrköping!

En liten sväng på stan för att köpa en liten minihögtalare till en vän som i sin tur ska ge den i födelsedagspresent till sin dotter OCH för att sedan köpa hårfärg(toning)

SÅ! Då var det dags igen att gå tillbaka till det röda håret. Har varit blond/mörkblond nu i ca ett år, vilket jag trodde skulle vara lättare eftersom jag är blond i grund o botten. MEN ICKE, det var jag visst inte, åren sätter sina spår (dock inte gråa) Med hjälp av mina kära duktiga bästa frisör Sanna kom vi fram till en bra färg via telefon när jag stod på hårvårdsbaren. Resultatet kommer på fredag...

Hemma hos Sofie åt vi en massa god mat, och då menar jag massa, vi låg utslagna i soffan allihopa med en kopp kaffe, alla utom våra barn vill säga. Där var det bara bus, skratt och lite gråt:




Inga kommentarer: