söndag 20 februari 2011

Naturligtvis...

...kan jag rekommendera er NaturligtVis. Bra Ekologiska Miljövänliga saker till hyfsade priser och så är det först ut på ICA.

I går smuttade jag och S på några glas vin och några koppar sprit, fick lite sällskap av S jobbarkompis och hennes vän och hon i sin tur är ett ex till han jag träffade ett tag (vill inte riktigt kalla det ex, även fast det är det för det är ingen jag träffar nu) Men det gick bra och va hade skojj. Vi gick till hörnet för att inta lite mer sprit och bjuda upp till dans ;-)
Trevlig kväll men stark sås!




JAG GJORDE DET!!
Hur funkar 'nöjd kund garanti'?


Jag åt en vanlig Semla i dag, det var gott!!

2 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Bra gjort. Jag håller med. Vad ska man med långt hår till om enda orsaken är att kunna sätta upp det. Jag tycker att det blev mkt snyggt.

Alexandra sa...

Exakt! Det är fint med långt hår med, och man kan göra många fina uppsättningar (om man ska gifta sig eller så) ;-)

Jag är inte van med det nya på mig än, lika chockad varje gång jag går förbi en spegel..
Tack ;)