tisdag 15 februari 2011

Sörmlands turné

Vem vare som skulle klippa sig förra veckan??


Min frisör behövdevisst göra det, klart man ställer upp =)

Men jag fick mig en cut jag med:
(Som vanligt är det tjejen på bilden som tagit bilden med sin bästa mobil med sämsta kamera)

S hade varit på kurs och sett såå snygga frillor, bl.a en som var ca 3 cm kort som hon mer än gärna hade provat på mig!! Första reaktionen var, NEJ, men det där NEJ börjar bli mer bara Nej, kanske kan bli: nej, som till slut kan bli nja a... Är inte feg!! Men jag känner på mig att jag kommer att ångra mig. Eller?
Tål att tänkas på!!

Som om jag inte far omkring tillräckligt dom veckorna jag inte har 'husvecka'...
...denna helgen vara en spontan 'faraomkringtillnäraochkärahelg'
-Fredag: dinner och mys med barn @ herrhagshaggans place
-Lördag: dinner och mys hos pappa+fru med plastbror, plastsis+barn
-Lördag del 2: Skidsnack och vallning av brors skidor, spontanförfest i Vingåker med kompisar från förr, utgång på Statt i Kholm (ja det var likadant, runt runt runt gick man) MEN trevligt!
-Lördag natt: McDonalds och nattbuss 730 mot Vingåker

Bror min åkte halv sju på morgonen, tur att man inte har en jättemorgonpigg dotter, fick sova lite :)

Vi softade i Vingåker med frukost och lunch för att sedan bege oss vidare mot Kholm igen, där vi hade en fika/mat date med Mandie och barn.

Vad hade man gjort om man inte hade fikat och ätit??? ;-)


Förresten så tog sig min bror runt 6 mil på sina skidor, bra jobbat! Och av ca 800 startande kom han runt 400'e plats, Mycket bra jobbat! Nästa gång är tävlingen 3 mil längre och tre mil jobbigare :-)


Pussar och kramar på alla hjärtans dag! Fast av mig så får ni det alla dagar i stället inte bara denna dag...



3 kommentarer:

Annica sa...

Klart att du ska klippa dig! Du kommer att passa jättebra i det. Och...det växer ut om Du blir missnöjd. :-)

De Går Bra Nu! sa...

Sååå sugen! Hmmm hmm ska ringa S nu i kväll ;-)

A sa...

Gör det :-)Kommer bli såå snyggt!