torsdag 10 mars 2011

20.06

Resan till Gbg gick fint, men innan vi kom hit trodde jag inte vi skulle va här!!
Hade tajt om tid, de skulle åkas hem efter jobb, hämta Milly, packas lite!
Vem ligger på soffan o sover när jag kommer hem då... Och äta det hade hon inte velat heller, nej hon ville sova i stället!! Tack för den, där sprack min plan, som jag inte hade!!
Packar till slut in oss i bilen, brassar i väg mot kholm, svängde ut på motorvägen, och fick då en smärre känsla av att nåt saknades! Nä men Milly var med och min packade väska likaså. MEN min handväska då! Den låg kvar i hallen, på hyllan, under hatten, TYP!!
Bara att vända och brassa mot sjösa igen!

Tur att vi inte hade nåt tåg o passa!

Mysig o snabb tågresa med helt suverän personal!! Five star service - släng er i väggen!

Framme i Gbg hitta vi oss en taxi som tog oss till E och lilla E.
Lilla E sov och E gör nu det med. Nu är bara nattsuddaren A vaken!


För övrigt så pågår en skambudgivning på mitt hus! Kom me nå vettigt pris så ska ni se att vi kommer överens!

Inga kommentarer: