onsdag 2 mars 2011

Marskatt

Redan onsdag?!
Hade en ledig tisdag i tisdags, passade på att träna när dom har 'Junior' (barnpassning) på gymmet. Efter gymandet blev det en fika/lunch och lite shopping på stan med C och barn. När vi sedan gick till bilen stannade jag upp....! Gick några steg tillbaka spanade in en affisch, hmmm. Varför fick den mig att stanna till, ja det kan man fråga sig...

?
!
?


Milly stannade också upp och frågade mig varför jag tog kort =)
Och det har jag gått och frågat mig hela dan i dag, varför kände jag igen detta, googlat och gjort allt i min värld för att finna ett svar!

Jag kom på det till slut! Nån serie som tydligen skulle va jättebra hette så, eller den hette inte så (kommer fortfarande in i håg vad den hette) men den döptes av nån anledning till Armborst och tulpaner.. jaja ni fattar i alla fall inte, bara jag som tyckte det va skojj =)

Annars har vi bakat lite muffins i veckan, mest för dom fina muffinsformarnas skull..


..och på tal om muffins så har L min vän veckans kommentar:

'Man börjar känna sig som en marskatt nu när solen tittar fram'


Fick hämta en liten febrig milly från dagis i dag, har glömt bort hur man gör när man vabbar, jag gjorde det senast i våras tror jag! Så nu blir vi nog hemma tors och fre och vabbar och slabbar med nåt!!!


Inga kommentarer: