onsdag 30 mars 2011

Robyn!!!!!


Äsch!! Hade skrivit ett lååååångt inlägg och så vips! så försvann det...

Lite nedkortat så sa jag att det hade varit dåligt med inlägg här, har väl haft roligare saker för mig än att blogga :) Och det är som så många andra bloggar som jag läser också. Det kanske går en liten 'jag hinner inte blogga' sjuka...

I går tog jag och Sofie bilen till Circus för att kolla på Robyn, ojoj! Så bra!
Så coool!!
Så snygg (även när svett o mascara rinner)
Så bra!

Förband var Rebecca & Fiona, 2 Dj bruttor som även nu gjort mer än bara Dj'a....:



Även 'Those Dancing days' var förband! Sådär säger jag, tråkig sångerska, flummiga tjejer MEN en såå bra trummis, du gjorde att allt blev bra med dina pinnar och leende :D

Veckans och månadens att göra:

-4års kals för min stora tjej i helgen (som vanligt så fixar o trixar jag med allt)
-41 års kalas för bror
-Leta febrilt efter lägenhet (säg till om ni vet någon ledig trea i Nyköping) Tack!
-Medlemsfest, för oss som tränar (och även för dom som inte gör det)
-Norrköpings visit snarast ;-)
-Börja springa och träna inför bla. vårruset och midnattsloppet
-Planera massa inför tjejkväll (jobbrelaterat, men följer med mig hem i bland)
-Packa!
-Förhoppningsvis dricka massa kaffe ;)
- m.m



'Det är ingen glädje att vara sysslolös, det roliga är att ha mycket att göra och strunta i att göra det'


Inga kommentarer: