torsdag 16 december 2010

Highway Girls!

Åter igen måste jag klanka ner på dessa plogbilar, stör dom inte sömnen så stör dom min körning!! Nå väl, dom sköter sitt jobb och jag är glad att dom finns!

Ica Maxi x 3 blev det idag - först ut var Borkyrka, Hua vilken stor dom hade! Jämfört med lilla Nyköping. Dom kan va stora och vi kan va fina ;) Träffade K där som är Hälsa & Skönhets ansvarig, mycket prat om Mpl, faktorer, Aob, externt, svinn, marginaler och marginalkronor. Jaja ni hajjar! Jobb snikksnakk! Avslutade besöket där med en lunch i deras lunchrum, egen kock och hela kittet.
Nästa stopp blev Södertälje, fick en helt suverän vägbeskrivning, NOT! Men fram kom vi tillslut och hemåt åkte vi ganska snart igen!
Så då var det bara ett stopp kvar! Nyköping, handla och sen hemfärd.

Var lite ledsen i dag (var det i går oxå men då sa jag inget) Missade coolaste Robyn's konsert i Sholm tis och ons för att vi inte fick tag i några biljetter :(
Men nu har jag kommit över det och tar nya tag, det går fler tåg!

Ser fram emot en helg utan några fest måsten, bara en massa andra måsten - busfabrikmåsten, mammapappabrorlilljulmåsten. Men dom måstena gillar jag starkt.

Nu SKA jag plöja sista avsnittet på säsong 3 eller halva är det nog bara kvar! Vill att nästa säsong ska börja nu!

Inga kommentarer: