lördag 18 december 2010

2010-2011

Husförsäljningsläget ligger ju inte på topp. Huset har varit ute i ett år på hemnet nu. Visningarna kan jag nog inte räkna på fingrarna längre! Har haft ett brejk nu, och ska ha det tills efter jul och nyår. Då kör vi på igen! Ska man kanske byta mäklare, kan det hjälpa?!?
MEN varför vill ingen köpa mitt fina hus!



-För dyrt?
-För billigt?
-För nytt?
-För gammalt?
-För vitt?
-För långt?(från stan, 6 km)
-För funkis?
-För litet?
-För stort?
-För för för, VAR-FÖR?

Hoppas på ett bättre tjugohundraelva!

Hade i kväll tänkt att jag skulle ta tag lite spelande på Ps3:an, Resident Evil, ååååh vad roligt! Kommer i håg att jag hade fastnat sist jag slutade, sätter i spelet och kommer då på att OJ vad längesen det va jag spelade, för jag har visst köpt ett nytt Ps sen dess! Börja om från början, börja om på nytt! En annan kväll...


Inga kommentarer: