tisdag 28 december 2010

Katrineholm Kuriren!

Återvändardag som den kallas, Juldagen! I våran ålder var det bara vi fyra och några till ansikten man kände igen. VART var alla andra?
Men vi klarade oss tydligen ändå, hade mycket trevligt!
Inledde kvällen hos min far (ni vet han som brukar säga Pilla Fris) med ett par glas vin.. För att senare bege oss till Safiren, väldigt öde till en början, men det ramla in folk hela tiden sen, helt plötsligt var det smockat med folk och man bara gick runt och mingla...
Vi tre, vi väntade på våran fjärde, men hon hade tydligen redan smitit i väg tidigare. Så då smet vi också! Nummer tre avvek hemåt åt annat håll..Vi två som var kvar avslutade kvällen på MackelDonalds!

Vaknade kl 10, hade fått ett sms av hon som hade haft en 'bortamatch' (som min pappa så fint kallade det)
Hon kom 'hem', vi åt frukost, hon blåste, jag blåste, det var grönt, hon åkte hem, jag åkte till Vingåker och träffade min BÄSTA BÄSTA friends.Jag sniffade bebis, åt pizza, myste, sniffade bebis, åkte sedan mot Nypan igen, kaffepaus, sedan hemåt!

Tack alla inblandade för en super helg!

Snart har halva denna vecka gått också, och snart dags att fira in det nya året! Men första tre fantastiska arbetsdagar..

(KK ville intervjua oss på Safiren och ta lite bilder, så nu väntar vi med spänning..)




'Det är inte tjejen på bilden som är mamman till barnet (hon ville inte vara med)'

Inga kommentarer: