onsdag 5 januari 2011

Trettondagsafton!


Dagen började lite studsigt!

Vaknar! Kollar på klockan!


8,45 pip

Hur gick det till, hur gick det till??


SÅ GICK DET TILL, INTE TIS I DAG VA?!?

Det är nog det längsta jag försovit mig, min kära arbetskamrat trodde att jag började kl 9, inte lätt att hålla reda på mina tider när jag knappt gört själv. Så när klockan var över nio så tog hon telefonen och ringde, telefon avstängd ( = dålig mottagning ) Dom hann bli oroliga och tänka 'tänk om hon är insnöad, kört i diket...' De gillar jag att dom tänkte, fast ändå inte! Omtanke på högsta nivå!
Nåväl, 9,45 stämplar jag in och låtsas som inget och arbetar på hela dagen (det lilla som är kvar)
Mycket prat om försovning har jag fått höra i dag, vänta bara ni tills ni gör samma sak då ska ni få höra minsann :-)


Fick ett internt samtal av E på jobbet i dag,
'vad gör du på fredag kväll?'
Nä ja jo, vad gör jag, barnfri, slutar jobba 18, efter det inget vad jag vet än så länge
'Vi har en biljett över till lite skojj, 2 st har blivit sjuka och kan inte följa med, vill du'
Jo men visst, jag är inte den som är den!!

Sluta kl 18 var det inte tal om, 16,30 avgår minibussen från jobbet.

Först...


..på...

...sen..


Vad trevligt vi ska ha :-)




Dagens Bra att veta:

'Baka aldrig chokladbollar på fiberhavregryn'

'Bara för att man är 198 cm får man äta mycket godis'
(jag är 198cm, jag hade lågskorna på mig i dag bara)



Inga kommentarer: