söndag 9 januari 2011

Skabbig muff!!

Helt suverän helg redan från start!
Fredagskvällen som spenderades med 8 andra arbetskamrater i den stora staden Stockholm, blev en succé. Vi och ca 130 andra som är Svenska Spelombud började kvällen på Hard Rock Cafe, där var det go dricka och go mat och lite tävlingar! Nä vi vann inte, men kom på tredje plats, vilket gav oss 20 trisslotter, vilket gav oss 150 riksdaler, som ledde till en Harry Boy på lördagen, vilket gav oss 0:-.

Nedrans Harry!!

Musikalen 'We Will Rock You' var sååå bra. Dom var ju bara såååå duktiga och roliga.. Så bra att man fick ståpäls emellanåt =) Bäst var nog 'Scaramouche', eller som hon inte ville bli kallad 'Skabbig muff' =)

När vi kom hem till stället jag skulle sova på denna natt, väntade nåt på min huvudkudde...taadaa....








Smäll-karamell

Hmmm, hmmm.. trött som man var kl 3 på natten kunde man inte klura ut den. Hur svårt var det om man tänkte efter lite... Hade jag tryckt av hade jag nog listat ut det, för, FAAN vad det smällde..


Hipp Hipp Hurra för mig!
Fin kväll!
Fina människor!
Fint Dricka!
Fin mat!
Fina semlor!
Fin fin fint!






Angående semlorna säger jag bara KOM & KÖP!!!



Inga kommentarer: