fredag 4 februari 2011

32133

Vilken underbar fredag, den bara flööög förbi, men för det är den inte slut än :-)

Ringde min kära vän L förut, på hennes hemtelefon (eftersom hon bor i en ghettobunker).
L, svara hon med den surigaste tonen ever! Men så fick hon höra att det var jag och jag såg och hörde hur hon sken upp som en sool :D . Sa då till henne att hon kanske skulle börja svara som man gjorde förr (i alla fall jag). Med sitt telefonnr...
32133 det har man svarat i förfärligt många år!! Värre blir det i dag med tekninkens under. Inte kan man väl svara med sitt mobilnummer!? Och vem f#n vill veta numret, och namn...man vet väl vem man ringer till, eller?

Jag har fått en idolbild i dag på kvällskvisten. Hörde bara hur det prassla lite om S. Så river hon sönder sin tidning för min skull, för detta:

'Det här är inte så complicated, det är bara att peka och dutta'

Hon är väl för go!! (JA både S och Maria)


En gammal klasskompis och hans tjej eller numera fru förresten, har kämpat och byggt ett par år, så snart är det väl dags att åka och hälsa på på Desertrose Lodge








Inga kommentarer: