tisdag 8 februari 2011

Här vare studsigt som vanligt!

I morgon är det fotografering av huset!
Så JAG har varit hemma i dag och fixat och försökt pimpa till det litegrann även fast det inte är husvecka för min del!
Jag skulle ju bara göra det och det, men ack vad mycket det var att göra och jag gjorde lite utöver vad jag skulle, fick en släng av 'skaparbehov'.. Hade helst tagit fram symasinen o knåpat till nåt skojj, men men det blev det här i stället:

Till hallen...

Till tvättestugan...

Hittade även en tavla jag gjort vid ett annat tillfälle, som någon inte tyckte om och tog ner... men nu sitter den uppe igen =)


Det har med att sova skönhetssömn och inte försova sig... ÄR INTE MIN GREJJ!!
Det blev en sån studsig morgon i morse, dock inte 3 timmars försovning (bra bra)
Var också lite förvirrad när jag vakna, VAD ÄR KLOCKAN? VAR ÄR JAG? VAR ÄR DU?
Klockan var ca 06.35, och resten vet jag nu!

Jag gillar små SÖTA lappar, särskilt såna bråttom lappar på gamla kvitton..
PUSS på dig med ;-)

Gå o lägg sig nu, telefontid med läkare kl nollåttanollnoll PiiiiiP!










Inga kommentarer: